joi, 26 noiembrie 2015

19 Septembrie 2015 - Daniela si Bogdan

   Am avut o vara plina cu de toate, din care incerc sa mai selectez cate un eveniment, sa nu creada nimeni ca stau degeaba :) Imi tot spun ca vine iarna si ajung la zi.... Dar e putin probabil sa se intample vreodata, deci incerc sa mai postez cate ceva, va vad plictisiti .... :P
   In ziua nuntii Danielei cu Bogdan timpul s-a contractat. Nu stiu de ce si cum, dar am fost cu totii de acord ca asa a fost. Cu toate ca multe din etapele unei nunti clasice au lipsit, nu am avut timp. Nici eu, nici ei, nimeni :) A fost o zi intensa, frumoasa, in care zambetul Danielei a luminat atmosfera permanent. Ar fi meritat o nunta ca-n povesti, care sa tina trei zile si trei nopti. Ca-n povesti a fost, poate chiar de-aceea nu reusesc sa scap de senzatia ca a fost prea scurta....


 

 




 


 









0 comentarii :

Trimiteți un comentariu