vineri, 7 august 2015

Iunie 2015 - Anastasia: Un an

  Ce mama nu si-ar tapeta casa cu pozele copilului ei? ... Eh, Simona e mama mamelor iubitoare de fotografie. Cu ocazia aniversarii fetitei ei, Anastasia, am facut doua sedinte foto care ar trebui sa fie suficiente pt urmatoarele 2-3 luni :). Anastasia e jucausa, vesela, fotogenica... Cel mai rezistent copil pe care l-am intalnit pana acum. Cu ea, sedintele foto s-au terminat pt ca s-a terminat recuzita, nu pt ca am obosit copilul. As vrea sa pot spune acelasi lucru despre tatal ei :). ... Ati auzit pana acum de "Trash the cake"? Vedeti? V-am spus, Simona si Anastasia sunt dispuse la orice. Ne-am distrat de minune si am si realizat amintiri frumoase. La multi multi anisori la fel de fotogenici, Anastasia!




 
  
                                                 


 

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu